Merry Christmas from the Big Apple!

Hee Lieve Allemaal,

Hierbij even een snel berichtje vanuit New York! Allereerst voor iedereen natuurlijk een hele fijne kerst toegewenst! (en alvast een gelukkig nieuwjaar!)

Momenteel ben ik dus in New York, de grote stad! Afgelopen zondag zijn Rosanne en ik begonnen aan onze tour langs de oostkust. Het was nog even spannend, want het had overal hard gesneeuwd, dus we hadden even angsten dat we niet zouden kunnen vliegen... Niets was minder waar, dus die avond waren we in Washington! Maandag de hele Washington Mall (White House, Lincoln Memorial, Washington Monument, Capitol, inclusief bezoek aan het Senaat!) afgestruind, om 's avonds in een lekkere tapasbar te eten en naar the Princess and the Frog (film) te gaan! Dinsdag nog naar de Museum of American History, en daarna in de bus op naar New York!

In het Hostel wachtte Annelies, ook van American Studies, ons al op, hier zijn we woensdag mee de stad in geweest, om lekker rond te lopen en te winkelen! (de beste manier om n stad te verkennen ;-)) Zo bijvoorbeeld door het Central Park gelopen (prachtig met de sneeuw), langs Times Squareen the Empire State Building. Gister zijn Rosanne en ik met de Ferry naar Staten Island geweest, waarmee je dus langs het Vrijheidsbeeld gaat! Zijn toch echt in New York, het besef begint te komen! Nu dus Eerste Kerstdag, hele stad ligt 'stil', dus hebben vanmorgen even rustig aan gedaan, nu even aan het internetten, en zo waarschijnlijk richting the Brooklyn Bridge! Waar we gaan eten is nog de vraag, hopelijk eindigen we niet in de MacDonalds!

Komende dagen lekker touristisch doen in New York, knettergaaf Oud en Nieuw vieren nabij Times Square, en dan op 1 januari alweer richting Boston!

Alles gaat dus weereens z'n gangetje ;-)

Heel veel Liefs uit New Yoooooooork!

Best Holiday Wishes,

Anne

Pepijn

Fijne kerst vanuit een prachtig kasteel achtige gelegenheid onder de Pyreneeën!

Ingrid

Vrolijk kerstfeest! En veel plezier nog op je reis, tot snel!

Dikke kus

Merel

Fijne kerst! En heeeeeeel veel plezier in New York, ben super jaloers! Liefs

Oompje Peter

Fijn om te lezen dat het goed gaat. New York in de sneeuw is een feest! Veel plezier en happy 2010!
Peter, Petra en Zara vanuit datzelfde kasteel.

maeike

wauw anne! dat klinkt geweldig! je bent echt inde stad van SATC! dat wordt gezellig tijdens de tweede film van SATC, dan krijgen we Anne-kreten ertussendoor van 'daar ben ik geweets'haha. meis, hele fijne kerst, en ben blij dat je weer bijna thuis komt! ur being missed!

Susan

Ik ben zoooo jaloers als ik dit lees! Nog een fijne kerst en oud&nieuw en dan gaan we zsm afspreken hoor!

Groetjes uit Zwolle! ;-)

Jose

Hey!

Leuke kerst gehad? Klinkt allemaal echt super!!!
Heel veel plezier nog, en veel plezier met oud&nieuw!

cynthia

eey duifje,

Hoe was je kerst? ben echt jaloers! zie je over een weekje!

kus cynt