Belangrijk: Gewijzigde Terugkomst!

Lieve Allemaal,

Hoewel ik het hier heel erg naar mijn zin heb, begint het gemis naar het koude kikker landje toch een beetje te kriebelen...

Na mijn tijd op Eastern, ga ik samen met Rosanne twee weken reizen: we gaan eerst een paar dagen naar Washington, daarna naar New York, om vervolgens af te sluiten met Boston. Rosanne gaat vervolgens samen met Charlotte en Annelies (ook een American Studies student, die momenteel in Ball State, Indiana zit) naar Miami, maar ik heb dan eigenlijk alles gezien wat ik, voor nu, zou willen zien van Amerika, en wil dan graag naar huis! Daarom heb ik besloten om mijn ticket te wijzigen, en eerder terug te komen!

Ik zal nu vertrekken op woensdag 6 januari, om donderdag 7 januari om 11.50 aan te komen in Amsterdam!

Kijk er naar uit om jullie allemaal weer te zien, maar ga eerst nog even heel erg genieten van mijn tijd hier!

Veel Liefs!

Reacties

Reacties

Susan

Dat ga ik mijn agenda schrijven! Tien daagjes eerder terug is wel heel lekker, mooi dat dat gelukt is met omboeken. :-D Kunnen we nog eerder meeten!

Coks

Komt helemaal goed! Wat een goed nieuws voor ons dat je eerder terugkomt! Hoera!! :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!